یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 28 مرداد 1399/ شماره 97
نجات معاملات از سقوط، دلار نیمایی پشت مرز 19 هزار تومان رسید، گام های آرام و صعودی دلار صرافی، جهش قیمت مواد اولیه در بازار، معاملات نفت در قیمت 45 دلار و پایان بورس تهران با افزایش 9 هزار واحدی.
پست های رادیویی مرتبط:

نجات معاملات از سقوط
امروز در تالار محصولات پتروشیمی، عمده گروه های پلی اتیلن به جز پت های نساجی و بطری، یا با رقابت پایین یا قیمت پایه، معامله شدند. پت های بطری و نساجی، بین 17 تا 39 درصد رقابت شدند و رکورددار رقابت های امروز BG821 با 39 درصد رقابت بود. امروز 66 و 8 درصد عرضه ها معامله شد و از حدود 49 هزار تن عرضه، 33 هزار و 235 تن معامله انجام گرفت و نسبت معاملات به عرضه‌ی امروز، 66.8 درصد شد. یادآوری کنیم سه شنبه قبل، فقط 48 درصد عرضه ها معامله شده بود و معاملات امروز، 10 هزار و 890 تن بیشتر از هفته قبل بود.

دلار نیمایی پشت مرز 19 هزار تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 18 هزار و 994 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 26 مرداد، به 174 تومان افزایش، رسید. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز مرز 18 هزار و 900 تومان را شکست و میانگین روزانه دلار نیمایی از مرز 19 هزار و 200 را عبور کرد. میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال 5 هزار و 399 تومان افزایش دارد.

گام های آرام و صعودی دلار صرافی
دلار صرافی‌ها که روز گذشته وارد فاز افزایشی شد، امروز را نیز صعودی آغاز کرد و با 100 تومان افزایش 22 هزار و 550 تومان قیمتگذاری شد. اما در ادامه با 50 تومان کاهش به 22 هزار و 500 تومان رسید. گفتنی است از پنجشنبه گذشته تا امروز، 450 تومان به قیمت دلار صرافی، افزوده شده است.

جهش قیمت مواد اولیه در بازار
امروز قیمت مواد اولیه در بازار آزاد افزایشی بود. همه گروه ها، در مدار صعودی بودند و بیشترین افزایش ها در گروه ABS و پ پ های نساجی و شیمایی دیده شد و در برخی گروه ها مانند پت بطری و PVC ها، کاهش هایی محدود، اتفاق افتاد.

معاملات نفت در قیمت 45 دلار
قیمت نفت که معاملات روز گذشته را با 45 دلار و 31 سنت به پایان رسانده بود، معاملات امروز را نیز در همین قیمت پی گرفت. قیمت این لحظه هر بشکه نفت برنت 45 دلار و 21 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 42 دلار و 67 سنت.

پایان بورس تهران با افزایش 9 هزار واحدی
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 9 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 825 هزار واحد رسید. 

نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟